به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بازتاب بروجرد ، ظهر امروز حجتالاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی در خطبههای نماز جمعه این هفته شهرستان بروجرد اظهار داشت : رهبر انقلاب فرمودند علیالاصول نظر دیگری داشتهام لذا مشخص است که ایشان به دشمن اعتماد ندارند چراکه دشمن عهدشکن و دروغگو به دنبال نابودی ایران است و تنها با دنبال ضربهزدن به جمهوری اسلامی ایران نیست
وی افزود : دشمن جمهوری اسلامی ایران به هیچ اصل انسانی پایبند نیستند لذا شعام یه رهبری تعهد دادهاند که در صورت عدم تعهد دشمن به تعهدات عمل نکنند اما وحدت میان دولت و مردم از اهم بالایی برخوردار است
امام جمعه بروجرد گفت : ما باید نسبت به مسئولان انتقاد کنیم اما با رعایت حرمت و بدون اهانت به دیگران انتقاد کنیم همچنین امروز باید بر روی شروط مطرح شده پافشاری کرده و دربرابر دشمن نرمش نداشته باشند
حسینی تاکید کرد : امروز تنگه هرمز در اختیار ماست که به معنای پافشاری بر روی گلوی دشمن است و در طول ۴۰ روز جنگ تحمیلی نشان داند که ایران قدرتمند است و اتحاد و شجاعت مردم دنیا را در بهت فرو برد همچنین نیروهای مسلح دشمن را به زانو درآوردند
وی با بیان حماسه رزمندگان اسلام در آزادسازی مهران اشاره کرد: مهران ۴ بار توسط دشمن اشغال گردید که در آخر به واسطه رزمندگان اسلام باز پس گرفته شد و یکی از صفات زرین و افتخارات جمهوری اسلامی ایران است
امام جمعه بروجرد در ادامه با بیان میزان خباثت دشمنان جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد : مردم سردشت به واسطه بمبهای شیمیایی آلمان بمباران شدند و آنان کسانی هستند که امروز در مورد حقوق بشر سخن میگویند
انتهای خبر/









