استاد دانشگاه بروجرد گفت: تیم مذاکره کننده ایران در مقابل زیادهخواهیهای آمریکاییها و خطوط قرمز ایرانیان با صلابت ایستاد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز شاهد دوقطبی سازی در داخل کشور هستیم که در تصور این که اگر مذاکره نکنیم متحمل جنگ با آمریکا هستیم به سر میبرند و این دوقطبی کاذبی است که توسط غربگرایان بوجود آمده است